1. Nuostatos
Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Pirkėjas”) ir Pardavėjo (toliau – “Pardavėjas”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “e-parduotuvė”).
2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su mūsų taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką “Pirkti”. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra saugoma e-parduotuvėje.
3. Pirkėjo teisės
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su e-parduotuve, išskyrus atvejus, kai pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
4. Pirkėjas įsipareigoja
Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir už jas atsiskaityti sutartą sumą. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją.
5. Pardavėjo teisės
Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtinais atvejais panaikinti užsakymą. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjams. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.
6. Pardavėjas įsipareigoja
Sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį. Jeigu Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja su Pirkėju susisiekti ir pasiūlyti analogišką prekę, o atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Jums sumokėtus pinigus per 72 valandas, jeigu Jūs atlikote apmokėjimą.
7. Prekių apmokėjimas
Pirkėjas gali mokėti per elektroninės bankininkystės sistemą.
Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą.
8. Prekių pristatymas
Užsakant prekes įsipareigojame pristatyti nurodytais terminais. Jeigu atsitiks taip, kad prekės neturėsime sandėlyje, mes su jumis susisieksime ir suderinsime atskirą pristatymo terminą arba grąžinsime pinigus.
Bendras užsakymo pristatymo terminas yra nustatomas pagal užsakyme esančią vėliausiai pristatomą prekę.
Prekes pristato pardavėjo įgaliotas transportas. Prekės pristatomos pagal kliento iš anksto nurodytą adresą ir tik iki tos vietos, kur gali privažiuoti automobilis. Prekės pristatomos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Perkant gyyvus organizmus, įmonė neprisiima atsakomybės, kad jus pasieks visi gyvi vabzdžiai. Kuo greičiau atsiimsite užsakymą iš pasirinktos pristatymo vietos, tuo didesnė tikimybė, kad išgyvenusių vabzdžių procentas bus didesnis. Esant žemesnei lauko temperatūrai, vabzdžiai gali būti gerokai ramesni, parnešus namo, palikite vabzdžius šiltoje temperatūroje ir jie netruks atkus.
9. Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
Pirkėjas turite teisę per 14 dienų grąžinti mums gautą prekę, raštu paaiškinus jos grąžinimo priežastis. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės gavimo momento.
Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu produktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjo atstovas nepriima prekės grąžinimui. Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
Jei grąžinama blogesnės kokybės ar ne visa prekė, gali būti reikalaujama atlyginti trūkstamą vertę. Ši nuostata netaikoma, jei prekės kokybė pablogėjo tik dėl patikrinimo – kokį pirkėjas būtų galėjęs atlikti pirkdamas parduotuvėje. Paprastai galite išvengti žalos atlyginimo prievolės, jei nenaudosite prekės kaip savininkas ir nesiimsite jokių veiksmų, kurie galėtų sumažinti prekės vertę.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai Pardavėjas neturi analogiškos prekės, grąžinama Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
Grąžinimo teisė netaikoma prekėms, kurios buvo pagamintos pagal specialius kliento nurodymus o taip pat gyviems organizmams.
Grąžinimas vyksta kliento sąskaita ir rizika.
Atšaukiamo užsakymo atveju, grąžinama pinigų suma, atskaičius mokėjimo operatoriaus, už piniginių operacijų aptarnavimo mokesčius.
10. Garantiniai įsipareigojimai
Jei perdavimo momentu prekė yra su trūkumais, pardavėjas įsipareigoja juos pašalinti. Įmonė pirmiausia turi teisę pataisyti prekę arba savo nuožiūra ją pakeisti kita preke. Jei prekė dar kartą pristatoma su trūkumais arba jei vėluojama ją pristatyti kliento nurodytu, atitinkamu laikotarpiu, klientas gali: reikalauti sumažinti pirkimo kainą arba atšaukti užsakymą.
Garantinių įsipareigojimų trukmė yra nurodoma prie kiekvienos prekės mėnesiais, skaičiuojant nuo prekės pristatymo momento. Gyviems organizmams garantijos netaikomos.
11. Atsakomybė
1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
2. Kilus nesusipratimams dėl prekių kokybės, garantijos, ir kitus kilusius klausimus dėl užsakymo pristatymo, visada prašome susisiekti su mumis kontaktų skiltyje ir mes pasistengsime padėti ir operatyviai išspręsti klausimą.
3. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse.
12. Informacijos siuntimas
Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu, bei esant poreikiui susisiekiame nurodytu telefonu. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu arba skambinate nurodytu telefono numeriu.
Pirkėjas sutinka su tuo, kad įmonei bus prieinamas jo el.pašto adresas ir kiti pirkėjo pateikti duomenis (Vardas, pavardė, telefono numeris ir t.t. ), taip pat duoda leidimą saugoti šiuos duomenis ir leidžia Pardavėjui siųsti naujienlaiškius pirkėjui (taip pat iš kitų Pardavėjo valdomų tinklapių)
13. Baigiamosios nuostatos
Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
MB “Radalotas” administracija